SITUAȚII FINANCIARE ANUALE, RAPORTĂRI CONTABILE SEMESTRIALE, RAPOARTE DE AUDIT, BUGETUL PENTRU INVESTIȚII
Situații financiare anuale (lit. b)
Raportări contabile semestriale (lit. c)
Raportare contabila semestriala 2024
Raportare contabila semestriala 2023
Raportare contabila semestriala 2022
Raportare contabila semestriala 2021
Raportare contabila semestriala 2020
Rapoarte de audit (lit. t)
Bugetul pentru investiții (lit. k)
Bugetul pentru investitii 2023
Bugetul pentru investitii 2022
Bugetul pentru investitii 2021
Cheltuielile totale cu personalul în ultimii 3 ani (inclusiv salarii, sporuri, bonusuri, traininguri sau formare profesională, decontări și alte beneficii) - Cheltuieli cu salariile 2022-2024 total (lit. l)
Datoriile întreprinderii publice către bugetul de stat, către instituții de creditare și către parteneri comerciali, cu mențiunea pentru fiecare categorie cât la sută este reprezentat de restanțe de plată - Datoriile întreprinderii publice 2022-2024 (lit. m)
Valoarea subvenției operaționale primite de la bugetul de stat - Valoarea subvenției operaționale primite de la bugetul de stat 2022-2024 (lit. n)
Serviciile sau bunurile produse de întreprindere în interes public - conform Cod CAEN 5223 - Activități de servicii anexe transporturilor aeriene (lit. o)
CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE (lit. d - j)
Procedura de selecție - HCJ 64-2022 - Procedura de selectie
Scrisoare de așteptări - HCJ 80-2022 - Scrisoare de asteptari
Contract de mandat - HCJ 126-2022 - Contract de mandat
Membri Consiliu de Administratie:
Presedinte: Fulger Aurelia, administrator neexecutiv definitiv până la data de 02.10.2026 - neafliată politic
Declaratie de avere 2022 30 zile de la numire
Declaratie de interese 2022 30 zile de la numire
Declaratie de avere 2022 30 zile de la incetare
Declaratie de interese 2022 30 zile de la incetare
Membru: Ressler Stefan, administrator neexecutiv definitiv până la data de 02.10.2026
Declaratie de avere 2022 30 zile de la numire
Declaratie de interese 2022 30 zile de la numire
Membru: Boldor Calin Razvan, administrator neexecutiv definitiv până la data de 02.10.2026, neafiliat politic
Declaratie de avere 2022 30 zile de la numire
Declaratie de interese 2022 30 zile de la numire
Membru: Ștef Adrian-Mihai, administrator neexecutiv definitiv până la data de 02.10.2026, afiliat politic PRA
Declaratie de avere rectificativa ianuarie 2023
Declaratie de avere 2022 30 zile de la numire
Declaratie de interese 2022 30 zile de la numire
Membru: Ghilea Sorin, administrator neexecutiv definitiv până la data de 02.10.2026, afiliat politic PNL
Declaratie de avere 2022 30 zile de la numire
Declaratie de interese 2022 30 zile de la numire
Membru: Lohan Vasile, administrator neexecutiv definitiv până la data de 02.10.2026, afiliat politic PSD
Declaratie de avere 2022 30 zile de la numire
Declaratie de interese 2022 30 zile de la numire
Membru: Balogh Mariana, administrator neexecutiv definitiv până la data de 02.10.2026, neafiliata politic
Declaratie de avere 2022 la numire
Declaratie de interese 2022 la numire
Declaratie de avere 2022 30 zile de la incetare
Declaratie de interese 2022 30 zile de la incetare
---------------------------------------------------------
Popdan Marius - mandat încheiat la data de 30.09.2022
Declaratie de avere 2022 30 zile de la incetare
Declaratie de interese 2022 30 zile de la incetare
Rosenberg Sarina - mandat încheiat la data de 01.04.2022
Declaratie de avere 2022 30 zile de la incetare
Declaratie de interese 2022 30 zile de la incetare
Gati Stefan - mandat încheiat la data de 30.09.2022
Declaratie de avere 2022 30 zile de la incetare
Declaratie de interese 2022 30 zile de la incetare
Tempea Ovidiu - mandat încheiat la data de 10.12.2020
Iura Florin Horatiu - mandat încheiat la data de 01.12.2019
----------------------------------------------------------
RAPOARTE CONSILIU DE ADMINISTRAȚIE
Raport evaluare director general 2023
Extras raport de evaluare a performantei Regiei Autonome Aeroportul Satu Mare pentru anul 2023
Raportul administratorilor pe anul 2023
Raportul administratorilor pe anul 2022
Raportul administratorilor pe anul 2021
Raportul administratorilor pe anul 2020
Raportul administratorilor pe anul 2019
Raport remuneratii 01.10.2022 - 31.12.2022
Raport remuneratii 01.01.2022 - 30.09.2022
POLITICA SI CRITERIILE DE RENUMERARE
Politica si criteriile de renumerare ale administratorilor si directorului general
CODUL DE ETICĂ AL CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE
Codul de etică al Consiliului de administrație
Obiectivul de politică publică (lit. p - ș)
Menținerea serviciilor R.A. Aeroportul Satu Mare la standarde ridicate, în condiții de siguranță și securitate, precum și asumarea unei dezvoltări susținute a aeroportului care să aducă valoare pe termen lung, prin promovarea echilibrului între nevoile clienților, pasagerilor, personalului aeroportuar și nevoile comunității locale.
Conducerea R.A. Aeroportul Satu Mare
Mihai Pătrașcu - Director General, mandatat până la data de 02.10.2026 - neafiliat politic
Declaratie de avere 2023 rectificativa
Declaratie de avere 2022 - 30 zile de la numire
Declaratie de interese 2022 - 30 zile de la numire
Rapoarte anuale
Strategia Națională Anticorupție
Declaratie aderare SNA 2021 - 2025 R.A. Aeroportul Satu Mare
Plan de integritate SNA 2022 - 2025 R.A. Aeroportul Satu Mare
Mecanismul de raportare de către avertizorii în interes public a încălcării legii
Situaţiile de risc / analizele de risc din domeniul de activitate al R.A. Aeroportul Satu Mare
- Riscurile aferente Sistemului de Management al Siguranței sunt înregistrate în cadrul registrului riscurilor al regiei autonome, fiind măsurate și evaluate nivelele de severitate și probabilitate de producere ale acestor riscuri, măsurile de gestionare aferente, nivelele de tolerabilitate, conform legislației și prevederilor regulamentelor în vigoare referitoare la aerodromuri, în cadrul procedurii proprii;
- Riscurile aferente Sistemului de Control Intern Managerial (SCIM) sunt înregistrate în cadrul registrului riscurilor SCIM, fiind analizate nivelele de tolerabilitate ale acestora, strategiile precum și măsurile gestionare ale riscurilor și au fost reduse la un nivel de tolerabilitate acceptabil, conform prevederilor PS 05 – Procedura ”Managementul riscurilor”, ediția în vigoare;
- Riscurile aferente Sistemului privind Securitatea și Sănătatea în Muncă (SSM) sunt înregistrate în cadrul registrului riscurilor SSM, fiind analizate nivelele de tolerabilitate ale acestora, strategiile precum și măsurile gestionare ale riscurilor și au fost reduse la un nivel de tolerabilitate acceptabil, conform prevederilor SSM, în cadrul proceduri PS 05, ediția în vigoare.
ACTE NORMATIVE
Anexa nr. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 1269/2021
1. Componența Consiliului de Administrare (CA) si a directorilor, inclusiv:
a. numele fiecărui membru al CA/directorilor;
b. CV-ul fiecărui membru al CA si a directorilor;
c. precizarea datei de la care sunt membri ai CA/directori;
d. afilierea politică a fiecărui membru/director;
e. declarațiile de avere și de interese ale fiecărui membru al CA/director de pe întreaga durată a
mandatului;
f. remunerația fiecărui membru al CA/director(inclusiv cu sporuri, bonusuri sau alte beneficii);
g. statutul lor (interimari sau finali).
2. Procedura prin care s-a f cut selecția membrilor Consiliului de Administrare și a Directorului General,
precum și revocările din funcțiile respective în ultimii 3 ani și motivele revocărilor;
3. Scrisoarea de așteptări;
4. Contractul de mandat;
5. Publicarea bugetului pentru investiții în fiecare dintre ultimii 3 ani financiari;
6. Publicarea cheltuielilor totale cu personalul în ultimii 3 ani (inclusiv salarii, sporuri, bonusuri, training-uri
sau formare profesională , deconturi și alte beneficii);
7. Publicarea datoriilor companiei către bugetul de stat, către instituții de creditare și către parteneri
comerciali, cu mențiunea pentru fiecare categorie cât la sută este reprezentat de restanțe de plată ;
8. Valoarea subvenției operaționale primite de la bugetul de stat;
9. Detalierea serviciilor sau bunurilor produse de întreprindere in interes public;
10. Menționarea obiectivului de politica publica a întreprinderii;
11. Detalierea situațiilor de risc/analiza de risc din domeniul de activitate al întreprinderii;
12. Planul de integritate al întreprinderii (dezvoltat în concordan cu Ghidul de bună practică al
OCDE privind controlul intern, etica și conformitatea) și mecanismul de raportare de către
avertizorii în interes public a încălcărilor legii;
13. Publicarea raportului de audit extern;
14. Publicarea raportului anual agregat pe pagina web a întreprinderii
Articolul 51 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011
a) hotărârile adunărilor generale ale acționarilor, în termen de 2 zile lucrătoare de la data adunării;
b) situațiile financiare anuale, în termen de 2 zile lucrătoare de la data aprobării;
c) raportările contabile semestriale, în termen de 45 de zile de la încheierea semestrului;
d) componența consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, inclusiv: numele și prenumele
fiecărui membru al consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, CV-ul fiecărui membru al
consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, data încetării mandatului fiecărui membru al
consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, afilierea politică a fiecărui membru al consiliului de
administrație/ consiliului de supraveghere/directoratului, statutul fiecărui membru al consiliului de
administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, respectiv definitivi sau provizorii, remunerația fiecărui membru
al consiliului de administrație/ consiliului de supraveghere/directoratului, inclusiv eventuale bonusuri sau beneficii;
e) declarațiile de avere și de interese ale fiecărui membru al consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/
directoratului de pe întreaga durată a mandatului;
f) raportul anual cu privire la remunerațiile și alte avantaje acordate administratorilor și directorilor, respectiv membrilor
consiliului de supraveghere și membrilor directoratului în cursul anului financiar;
g) Codul de etică, în 2 zile lucrătoare de la data adoptării, respectiv la data de 31 mai a fiecărui an, în cazul revizuirii
acestuia;
h) procedura prin care s-a făcut selecția membrilor consiliului de administrație/consiliului de
supraveghere/directoratului, precum și revocările din funcțiile respective în ultimii 3 ani și motivele revocărilor;
i) scrisoarea de așteptări;
j) contractul de mandat;
k) bugetul pentru investiții în fiecare dintre ultimii 3 ani financiari;
l) cheltuielile totale cu personalul în ultimii 3 ani (inclusiv salarii, sporuri, bonusuri, traininguri sau formare profesională,
decontări și alte beneficii);
m) datoriile întreprinderii publice către bugetul de stat, către instituții de creditare și către parteneri comerciali, cu
mențiunea pentru fiecare categorie cât la sută este reprezentat de restanțe de plată;
n) valoarea subvenției operaționale primite de la bugetul de stat;
o) serviciile sau bunurile produse de întreprindere în interes public;
p) menționarea obiectivului de politică publică a întreprinderii;
q) situațiile de risc/analiza de risc din domeniul de activitate al întreprinderii;
r) raportul anual agregat pe pagina web a întreprinderii;
s) menționarea obiectivului de politică publică a întreprinderii;
ș) planul de integritate al întreprinderii (dezvoltat în concordanță cu Ghidul de bună practică al OCDE privind controlul
intern, etica și conformitatea) și mecanismul de raportare de către avertizorii în interes public a încălcărilor legii;
t) raportul de audit extern.